29 Ekim 2012 Pazartesi

Wolfteam Extreme Süper Wolfbot v1.1 güncel.


Wolfteam Hile Extreme Süper Wolfbot v1.1 Güncel Versiyon Cıktı.
Wolfteam arabic'te denedim çalıştı.Hile aslnda wolftema latin server için yani demek istediğim latinde de çalışıyor arabta da  Hilnin videosunu şimdi çekip koyıcam.

Hile benim değildir mutlaka virüs programı ile taratın sorumluluk kabül etmem ama ben kullanıyorm şahsen. 


VİDEO GELDİİ... 


Video kalitesi bayaa düşük olmuş gerçekten özür dilerim eski video programım hata verince başka bir program ile düzenledim kalite düştü. Normal müziktirefekttir vb.şeyler yokken 1.35 gb kaç saate yükler bilmem ama onuda yükleyip koyacagım. 

Virüs total

1.VİDEO 

İNDİR 1

İNDİR 2 

İNDİR 3 

İNDİR 4 

Wolfteam Hile Extreme Wolfbot v1.0 Hilesinin Kullanımı:

Tutorial Cheat [F1]: Öğretici Modu bir odaya giriniz F1 kısayolu kullanınız

Return Cheat [F2] :Tüm HP ile anında üssüne geri dönün ve Ölüm sayılmaz

CrossHair[F3]: lobide çevirin – CrossHair Etkin Yapar

Infinite Ball [F4]: Sonsuz Kurt Gücü Yapar

Wolfteam Hile Extreme Wolfbot v1.0 özel kurtlar kısayolları:

shift + 1 = DEATHMATCH ( Ölüm Macı)
shift + 2 = Fetih
shift + 3 = ICE WOLF (Buz Kurt)
shift + 4 = DESTRUCTION ( İmha )
shift + 5 = EXCONQUEST
shift + 6 = Kurt Avı

Lobodayken Kullanacıgınız Kısayollar sunlardır:

F5: Wolf Özel 1
F6: Wolf Özel 2
F7: Wolf Özel 3
F8: Wolf Özel 4

Eklenen Kısayollar Özel Kurt:

Numara 0 : Wolf Guardian
Numara 1 : Lobo Especial 2
Numara 2 : No Me Acuerdo el Nombre :o
Numara 3 : Wolf Smart
Numara 4 : No Me Acuerdo el Nombre :o
Numara 5 : Wolf Ice
Numara 6 : Wolf Psycho

Hilenin tüm ayarları odada iken yapılacak oyuna başlamayın.!


birkaç kücük virüs bulunmuş fakat tabiki bunlar bilgisayara zararlı virüsler değildir.

YAZILI ANLATIM.
Arkadaşlar hepinizden özür diliyorum. Hileyi kısaca anlatıyım dışarda bir işim var onuda hallettikten sonra videoyu çekeceğim.Dün teknik bir arıza çıktı tekrardan özür dilerim. Kıcada anlatıyım hileyi.Hileyi yönetici olarak çalıştırıyoruz(win7ler) hile ekranı gelicek bir reklama tıklıyoruz Launcher secme ekranı çıkıyor direk. Yanlız bilgisayarınız biraz yavas ise çok az kasıyor bir 10 saniye bekleyin düzelir.Kendi Launcher'ımızı seçiyoruz ve 32 bit mi 64 bit mi o pc'nizin bitine göre yapıcaksınız bnm 37bit. daha sonra wolfteam arabic yada latin serveri açıyoruz diğer serverlerde olurmu bilmem denenmedi siz deniyebilrsiniz. Oyuna giriyoruz bir odada isrediğimiz hilerin tuşuna basıyoruz örneğin ben f1 f3 f4 f5 yada f6 yada f7 yada f8 f5 f6 f7 f8 özel kurtlar istenilen birine basıla bilir f1 pedronun özeli f7 yada f6 sanırım yeşil kurt zehirli olan. Neden bastık bunlara peki şöyle.
f1 = ögretici modu
f2 = ölüm oyunundayken baseye döndürür her basışta f
f3 = crosshair
f4 = kurtla vuruş gücünüzü artırır.

Lütfen bütrün yazdıklarımı okuyun üşenmeyin.  Sonra ay neden olmuyor denemeyin videoyu bekleyinyapamassanız ben tabiki yardım ederim. 


Asadaki resimde'de tuşların kullanımı görebilirsiniz.



Bunuda az önce ben çektim.  

Bu Resim Küçültülmüştür.. Gerçek Boyuta Dönmek İçin Tıklayınız.. Orjinal Resmin Uzunlukları 1024x768

0 yorum:

Yorum Gönder

 
erotik sinema